بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دختر پاییزی من

؟؟؟

1392/4/31 20:26
نویسنده : ماماسی
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل عزیزم ...

امروز کلی برات نگران شد مامانی ...

دیشب رفتم خونه عزیز اینا و حالم خیلی هم خوب بود اما صبح که بیدار شدم زیر دلم سمت

راست هی درد میکرد و وقتی میرفتم دستشوویی بیشتر میشد خیلی ناراحت شدم ... همش

میترسیدم نکنه بلایی سرت اومده باشه و هی خودمو چک میکردم ببینم کمر درد هم دارم یا

نه نکنه زایمان زودرس باشه خلاصه مردم و زنده شدم تا اینکه دردم آرومتر شد اما باز هر بار که

میرفتم ....... درد داشتم دیگه عصری رفتم بیمارستانی که خودم توش کار میکردم شانس من

دکتر خوبمون تو درمانگاهش بود ویزیت شدمو برام آزمایش ادرار نوشت و به کمک همکارای خوبم

جوابش اماده شد که دکتر گفت مامانی یکم دچار عفونت شده نمیدونم چراااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خلاصه برام قرص چرک خشک کن نوشت تا جواب کشت ادرار که بیشتر از آزمایش معمولی طول

میکشه آماده بشه ... همکارم گفت چون عفونت داشتی کشت رو زودتر برات آماده میکنم و

چهارشنبه عصر بیا ببر ...

از خدا میخوام با همین دارویی که الان بهم داده خوب بشم اگه تو یه چیزیت بشه مامانی می میره!

دق میکنه از غصه !

هم اینکه نمیخوام آمپول های قوی تر بزنم تا خدای نکرده عوارضی داشته باشه ...

یه خبر خوبم از همکارم شنیدم که اونم یه نی نی تو راه داره ...

فدای تکون خوردنات بشه مامان از خدا میخوام تو رو سلامتذ برسونه بغل مامان و بابا ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عاطفه
31 تیر 92 20:34
سلام گلم میشه لینکت کنم منم یه پسمل ناز توی دلم دارم.....خوشحال میشم به وب ما هم بیایی.....بوسسسسسسسسسسس
مامان زیبا
2 مرداد 92 2:16
عزیزم نگران نباش انشالله که چیز خاصی نیست عزیزم اون قسمت پایین صفحه زده(تماس باما) تو نی نی سایت درخواستتو اونجا بنویس سریع عوض میشه
مامان شایان و پرنیا
2 مرداد 92 19:17
ای جانممممم امیدوارم نی نی خوشگلت به سلامتی بیاد تو بغلت عزیزم دخملم. تو فستیوال زیباترین کودک ایرانی شرکت کرده.لطفا بیا به وبلاگ و عکسش رو ببین .اگه خوشت اومد بهش رای بده